تاریخ انتشارجمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
نارضایتی از نحوه اجرای بنده ۱۰ ابلاغیه بهبود معیشت (ترمیم تخصصی) کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت
پرداخت ترمیم تخصصی کارکنان قراردادی صنعت نفت از روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ آغاز شد/ برخی از کارکنان با ارسال پیام به نفت آنلاین از نحوه اجرای این دستورالعمل در برخی از شرکت‌های نفتی بشدت انتقاد کردند.

مخاطبین عزیز آخرین اخبار موثق از اجرای بند ۱۰ بهبود معیشت نیروهای قراردادی را میتوانند در کانال تلگرام نفت آنلاین دنبال کنند:

عضویت در کانال تلگرام نفت آنلاین

https://naftonline.ir/news/14351/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
با سلام و احترام. به شما و تمامی همکاراتون. حالا که محبت میکنید و صدای ما نیروهای قراردادی هستید. خواهشمندم پیگیر باشید از شخص وزیر ماها که نیروی ستادی هستیم. آدم نیستیم یا اینکه خانواده نداریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
قرارداد مستقیم
با سلام به مدیر محترم نفت آنلاین
با توجه به اینکه در شرکت انتقال گاز نیروهای فنی و تخصص شامل بند ده نشدن منتظر توقف گاز در شبکه باشید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمشید سرایی
با سلام.متاسفانه دستور العمل ۱۱ بندی مقام عالی وزارت خصوصا" اجرای ردیف بند۱۰ با بدترین شکل ممکن عملیاتی گردید که خود نه تنها دردی از دردهای موجود کم نکرد(از جمله عدم پیشرفت شغلی -فاصله فاحش حقوق و مزایای همکاران رسمی با پرسنل قراردادی-عدم برنامه ریزی مناسب اموزشی-عدم ..................) به دلیل زمان بندی نامناسب و عدم مدیریت صحیح و در مواردی جزیره ای عمل کردن مدیران منابع انسانی زیر مجموعه های نفتی خود عامل جدیدی جهت تفرق در مجموعه گردیده .اجرای بد قوانین و نداشتن درد مشترک بین مراجع تصمیم گیرنده و پرسنل زیر مجموعه مرجع تمام مشکلات جاری است.با تشکر نفت و گاز زاگرس جنوبی
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمیدرضا خوباری
سلام
لطفا صدای اعتراض پرسنل زحمتکش حفاری که بر روی دکل به صورت اقماری کار میکنند و به علت اینکه قراردادی مدت موقت هستند در سمت کمک صنعتگر باقی مانده اند . در صورتی که به صورت فیزیکی در سمت های بالاتر در حال خدمت هستند و بند ۱۰ را دریافت نکردند را به گوش مسئولین و شخص وزیر محترم نفت برسانید.
از زحمات شما متشکریم
0