تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
معاون وزیر نفت از برنامه ترمیم حقوق کارکنان رسمی و پیمانکاری خبر داد
به گزارش نفت آنلاین ؛ دکتر «فرزین مینو» در گفتگویی با بیان اینکه مهمترین سیاست و برنامه ابلاغی وزیر نفت به معاونت منابع انسانی ترمیم، بهبود معیشت و رضایت‌مندی کارکنان رسمی و غیر رسمی صنعت نفت است، گفت: در این راستا دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت تدوین شده و با هماهنگی وزیر نفت برنامه‌هایی با هدف ترمیم و بهبود معیشت مجموعه کارکنان صنعت نفت یا در دست اجرا بود و یا به زودی اجرایی می‌شود.

معاون منابع انسانی وزیر نفت با اعلام اینکه امیدوارم به زودی با اجرای کامل طرح ترمیم تخصصی کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت، برنامه‌های ترمیم حقوق سایر گروه‌های منابع انسانی هم در صنعت نفت اجرایی شود، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود امروز مکانیزم رسمی پرداخت ترمیم تخصصی کارکنان قرارداد مدت موقت ابلاغ شود و امیدواریم تا پایان بهمن ماه پرداخت‌ها به پایان برسد.

این مقام مسئول با اشاره به تامین منابع مالی مورد نیاز پرداخت ترمیم تخصصی، اظهار داشت: این ترمیم به همراه بک پی آن از اول اردیبهشت ماه امسال محاسبه و پرداخت می‌شود و ترمیم تخصصی جدا از ترمیم عمومی و اصلاح و ترمیم درصد نوبت کاری‌ها است.

وی همچنین از پرداخت کمک معیشتی به تمامی کارکنان صنعت نفت که زیر سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند خبر داد و افزود: پرداخت این کمک معیشت هم هفته آینده پس از تصویب در شورای اداری و استخدامی صنعت نفت به کارکنان مشمول پرداخت می‌شود.

درباره اجرای ماده ۱۰ قانون نفت خبرهای خوبی وجود دارد و همچنین طرح ترمیم و بهبود معیشت کارکنان متخصص رسمی و پیمانی صنعت نفت کلید خورده است.

در حوزه ترمیم حقوق و دستمزد کارکنان پیمانکاری صنعت نفت، آزمون استخدامی وزارت نفت، تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی، جذب گروه الف دانشگاه صنعت نفت، ترمیم نوبت کاری، اضافه کار و اجرای کامل بخشنامه ترمیم عمومی کارکنان قرارداد مدت موقت هم در روزهای آینده اطلاع‌رسانی مفصل خواهد شد. /منبع : انرژی‌نیوز

https://naftonline.ir/news/14314/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
لهراسب
باسلام دورود فراوان خدمت شما زحمت کشان ارباب این خبر امیدوارکننده خرسند یم وازاینکه بفکر ما هستین کمال تشکر را داریم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اکبر ابوالحسنی
زحمتی بکشید تعدیل مدرک تحصیلی با داشتن ۳۱سال خدمت صادقانه وداشتن ۳ماه و ۲۰روز حضور در جبهه هم نگاهی بکنید فقط سوال بنده انهای که سن سالشان اقتضا نمیکرد بیشتر در جهبه باشند کم کاری یا خیانت کردند که در هیچ جا اثری نداذو
0