تاریخ انتشاردوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
◀️شرکت فرابورس ایران اطلاعیه پذیره‌نویسی اوراق منفعت شرکت توسعه نفت و گاز صبا #اروند در هفت نماد را منتشر کرد.

◀️شرکت ملی #حفاری ایران از پایان عملیات حفر و تکمیل ۱۶ حلقه چاه توسعه‎ای به منظور اجرای پروژه حفاری ۲۰ حلقه چاه در میدان نفتی #آزادگان جنوبی خبر داد.

◀️دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه میدان #کرنج از سوی نمایندگان شرکت ملی نفت ایران و سازمان برنامه و بودجه بررسی شد.

◀️طرح‌های پژوهشی شرکت ملی #گاز ایران که پس از حصول نتیجه به مرحله تجاری‌سازی می‌رسند تاکنون هزینه‌ای ۱۷ میلیارد ریالی را به خود اختصاص داده‌اند.

◀️مدیرعامل شرکت ملی #نفت ایران اعلام کرد: عرضه ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق منفعت این شرکت با هدف تامین بخشی از منابع مالی طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت، از سیزدهم بهمن ماه امسال در #فرابورس آغاز می‎شود.

◀️رئیس کل دیوان #محاسبات کشور گفت: سال ۹۶، موفق‌ترین سال در صادرات و فروش نفت ایران بود و در همین سال ۱۰۰ درصد درآمدهای نفتی #محقق شد.

◀️مدیرعامل پتروشیمی #کارون از سهم ۱۰۰ درصدی این شرکت در تامین تولوئن دی ایزوسیانات #خاورمیانه خبر داد.

◀️احداث بیش از ۳۴۵ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در کشور سبب شده است ضریب نفوذ #گازرسانی شهری به ۹۷ درصد و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به ۷۷ درصد برسد.

◀️عضو کمیسیون تلفیق بودجه #مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۴۰ پیشنهاد درباره قیمت سوخت و سهمیه‌بندی آن دریافت شده بود که هیچکدام از پیشنهادها در این کمیسیون رأی نیاورد.

◀️سرپرست راه‌اندازی بخش خشکی طرح توسعه فاز ١٣ #پارس_جنوبی از آغاز تولید و ذخیره‌سازی میعانات گازی در پالایشگاه این طرح خبر داد.

https://naftonline.ir/news/14064/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0