تاریخ انتشاردوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
بازدید مدیرعامل NISOC از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
به گزارش نفت آنلاین به نقل از NISOC، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سفر یک روزه خود به شهرستان گچساران با حضور در گلزار شهدای شهرستان گچساران به شهیدان والا مقام، ادای احترام کرد و با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان گچساران با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از کارخانه NGL1200  در دشت گز، بیمارستان قدیم نفت گچساران و بیمارستان ۶۴ تختخوابی در حال احداث و جلسه با مدیران و روسای ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از دیگر برنامه های مهندس محمدی در سفر به گچساران بود .

مهندس محمدی در نشستی که در سالن کنفرانس شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: امروز خوشحال هستم که در دومین سفر خود در خدمت شما کارکنان نفت گچساران هستم .

وی ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دروازه صادرات نفت جنوب است و این نشان از نقش و مسئولیت شما در این شرکت است .

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: گستردگی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان، تامین خوراک پتروشیمی، وجود ۴۶ تاسیسات فرایندی، خطوط لوله گسترده در نقاط صعب العبور همه نشان از شهامت، جرأت و رشادت کارکنان این شرکت است که لحظه ای کم نگذاشتند تا شریان نفت استمرار داشته باشد.

محمدی ادامه داد: امروز به جرأت باید بگویم کارکنان صنعت نفت در طول چهار دهه که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد ناممکن ها را ممکن کرده اند و اگر به عنوان مدیرعامل بخواهم گزارش بدهم به پشتوانه شما نیروهای عملیاتی و ستادی در مناطق نفت خیز جنوب است .

وی سهم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از طرح عظیم توسعه ۲۸ مخزن را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: با اجرای توسعه ۲۸ مخزن ظرفیت های بالفعل و بالقوه استان های همجوار بکارگرفته شده و در نتیجه موجبات رونق کسب و کار و توسعه شهری و روستایی را در منطقه فراهم خواهد کرد و در ادامه بخشی از این هزینه صرف مسئولیت های اجتماعی و طرح های اولویت دار عمرانی، فرهنگی و آموزشی در منطقه خواهد شد .

 محمدی با بیان اینکه نیروی انسانی سختکوش این شرکت با تجربیات فراوانی که دارند، همواره در شرایط سخت و دشوار از مشکلات عبور نموده، خاطرنشان کرد: بنابراین تکریم این نیروها از مهمترین اولویت های مناطق نفت خیز جنوب محسوب می شود .

در ابتدای این نشست مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و هیئت همراه با اشاره به نقش نفت گچساران در مناطق نفت خیز جنوب گفت: قرار گرفتن تأسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس از ویژگی های این شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیات، این شرکت را به قلب صادرات نفت خام کشور تبدیل کرده است .  

 وی ادامه داد: نفت تولیدی شرکت نفت و گاز گچساران و چند شرکت مهم دیگر با خط لوله به تلمبه خانه گوره منتقل می شود و با افزایش فشار در نهایت به سمت پایانه خارک جهت صادرات هدایت می شود از این رو راهبری تمام این مراحل، تعمیر و نگهداری این تأسیسات بر عهده کارکنان تلاشگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است .

 صیدالی به اقدامات نفت گچساران اشاره کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات این شرکت همواره به عنوان دومین تولیدکننده نفت در جنوب با عبور از تحریم ها و ایستادگی و ایمان به خدا در عمل به اقتصاد مقاومتی پیشتاز بوده است .

https://naftonline.ir/news/13797/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0