تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
نشست مشترک مدیران و مسئولین جمعیت هلال احمر خوزستان با مدیریت ارشد شرکت ملی حفاری ایران


به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، نشست مشترک مسئولین جمعیت هلال احمر خوزستان با مدریت ارشد و مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست با هدف تعامل بیشتر و تقویت همگرایی میان دو سازمان برگزار شد.

در آغاز این نشست مهندس حیدر بهمنی یکی از ویژگی های سازمانهای مدرن را تعامل و استفاده آنها از توانمندیهای یکدیگر عنوان و گفت : هدف از برگزاری این نشست همگرایی بیشتر با جمعیت هلال احمر استان خوزستان و استفاده از توانمندیهای این سازمان است.

وی کار حفاری را با توجه به شرایط اقلیمی، تخصصی ، کار طاقت فرسا ، مواجهه با بدترین شرایط آب و هوایی و مناطق دور افتاده متفاوت از هر صنعت دیگر عنوان کرد و کفت : بزرگترین سرمایه شرکت منابع انسانی متعهد و با تجربه است که با صداقت و تلاش مضاعف در جهت اعتلای ایران نهایت اهتمام خود را بکار گرفته است .

بهمنی امداد رسانی را کاری ارزشمند و انسان دوستانه عنوان کرد و ضمن اشاره به افتتاح خانه هلال احمر در شرکت ملی حفاری ایران ،کارکنان این مدیرت را همیاران جمعیت هلال احمر معرفی کرد.

مهندس بهمنی ضمن قدردانی از تلاشهای این جمعیت ، پرسنل هلال احمر را فرشتگان نجات انسانها در زمان بحران و مواجهه با خطرات توصیف نمود که در عین گمنامی خدمات ارزشمندی ارائه می دهند.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به ذکر تاریخچه و پیشینه فعالیت شرکت ملی حفاری ایران پرداخت و از ملی حفاری بعنوان نخستین مولود صنعتی انقلاب اسلامی نام برد.

وی فعالیتهای این شرکت در حوزه حفاری چاه های نفت و گاز در مخازن پیچیده ایران را  یاد آور و اقدامات انجام شده در تقویت تولید داخل و بومی سازی قطعات صنعتی به عنوان یک خدمت  عام المنفعه را بیان کرد  و گفت : امروزه شرکت ملی حفاری ایران با بهره مندی از نیروی متخصص داخلی و تجربه کار در میادین مختلف ، توان صدور دانش فنی به کشورهای منطقه را داراست و به واقع باید گفت این شرکت مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسنت به انجام رسانیده است.

دکتر علی خدادادی مدیر عامل هلال احمر خوزستان، استقلال در حوزه صنعت نفت را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت : این افتخار مرهون زحمات کارکنان خدوم صنعت نفت کشور است که در دوران دفاع مقدس با ایثار و تلاش مضاعف موجب استمرار چرخه تولید نفت و صادرات آن شدند.

وی خاطر نشان کرد : این از خود گذشتگی پرسنل ،فصل زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران را تشکیل می دهد که باید به مانند یک سرفصل آکادمیک برای آموزش نسل های بعد مد نظر قرار گیرد.

دکتر خدادادی استان خوزستان را مهد صنعت نفت خواند و گفت نقش مردم خوزستان در تاریخ صنعت نفت کشور به هیچ عنوان قابل فراموشی نیست و به همین دلیل باید تمام سازمانها با کمک هم شرایطی را فراهم آورند که مردم استان از نظر دسترسی به امکانات رفاهی آسوده باشند.

مدیر عامل هلال احمر خوزستان از تمایل به همکاری شرکت ملی حفاری ایران با این سازمان قدردانی و خواستار گسترش همکاری های فیمابین گردید.

وی  توجه به زیر ساخت را مهم تلقی و خاطرنشان کرد : آگاهی مردم استان در مقابله با شرایط بحرانی ناکافی است و  از نظر میزان آمادگی شرایط سخت از هر 100 نفر فقط 10 نفر از دانش لازم  برای این کار برخوردارند.

دکتر خدادادی در خصوص فعالیتهای این نهاد به طرح دادرس اشاره کرد و گفت این طرح در حال حاضر برای دانش آموزان دبیرستانی در حال اجراست و در همین راستا نیروهای این سازمان با مراجعه حضوری به منازل به آموزش و افزایش سطح آگاهی عمومی می پردازند که این امر  تاثیر مستقیمی بر کاهش مخاطرات دارد.

بیان قابلیت ها و امکانات سازمان هلال احمر در زمینه تامین خدمات آمبولانسی هوایی و دریایی و ایجاد پایگاه های امداد و نجات در مجاورت مناطق عمده فعالیت دکل های حفاری از دیگر سخنان مدیر عامل هلال احمر خوزستان در این نشست بود.

در خاتمه این نشست کارت عضویت افتخاری هلال احمر به مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اعطا گردید.

https://naftonline.ir/news/1370/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0