تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
اجرای خط انتقال گاز ششم سراسری؛ تجسم عینی اقتصاد مقاومتی
به گزارش”نفت آنلاین” ، رمضانعلی سنگدوینی، مجری طرح خط انتقال گاز ششم سراسری با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مشخصه‌های اصلی این پروژه تدوین و ارائه راه‌هایی تازه برای تامین مالی با تکیه بر توان سرمایه‌گذاران داخلی است. وی افزود: خط انتقال گاز ششم سراسری بزرگ‌ترین قرارداد سرمایه‌گذاری در میان پروژه‌های شرکت ملی گاز ایران به شمار می‌آید که در قالبBOT  به ثمر نشست و الگویی موفق در جذب منابع بخش خصوصی را پیش‌روی تصمیم‌گیران این عرصه قرار داد.

این مقام مسئول اذعان کرد: حاصل این مشارکت به قدری خوب بوده که می تواند بزرگ‌ترین مزیت پروژه قلمداد شود و صاحبان سرمایه را به حضور در طرح‌های جذاب گازی ترغیب کند.

سنگدوینی بیان کرد: خط انتقال گاز ششم سراسری از نتایج واقعی و به ثمر نشسته اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود که با وجود محدودیت‌ها، مطابق با بهترین استانداردهای جهانی و بالاترین کیفیت تحقق یافت و یادگاری بی‌نظیر از تلاش‌گران صنعت گاز را در سخت‌ترین موقعیت های جغرافیایی و توپولوژی خلق کرد.

به گفته وی، این دستاورد ملی محصول پایمردی و هوشمندی فرزندان این مرز و بوم در اجرای پروژه در کوهستان‌های صعب العبور و رودخانه‌های خروشان بود که نتیجه زحمات‌شان اکنون در افزایش امنیت انرژی متبلور شده است./روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران

https://naftonline.ir/news/13329/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0