تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
ثبت ۲۰۰ هزار خانوار سیستان و بلوچستان در سامانه درخواست کالابرگ
به گزارش “نفت آنلاین”، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: سیستان و بلوچستان با توجه به جمعیتی بالغ بر دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، حدود  ۷۵۰ هزار خانوار آن، مصرف کننده نفت سفید است که بالاترین آمار خانوارهای مصرف کننده نفت سفید را در کشور داراست. کورش بالادست گفت: طرح ثبت نام کالابرگ با زیرساخت بانکی که به منظور استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار به جای کالابرگ های فعلی انجام می شود، با امضای تفاهم نامه‌ای با اداره پست استان از نیمه مهرماه امسال، در سراسر استان از طریق ۱۵۱ دفتر پستی در حال انجام است و انتظار می رود تا پایان بهار ۹۸ با ثبت نام کامل تمامی خانوارها، به اتمام برسد.

مدیر منطقه زاهدان، سهولت در توزیع نفت سفید، پایش مصرف کنندگان، تحقق اهداف دولت الکترونیک، حذف هزینه‌های طراحی، چاپ و توزیع کالابرگ و پیشگیری از سوء استفاده و جعل را از مزایای کالابرگ های الکترونیکی برشمرد و از توزیع نفت سفید با این شیوه در سال ۹۸ خبر داد.

وی گفت: ثبت نام طبق برنامه زمانبندی شده در دفاتر پستی استان در حال انجام است و خانوارهای محترمی که در موعد تعیین شده نتوانسته‌اند ثبت نام کنند، باید در نوبت‌های بعدی که زمان آن از سوی این شرکت اعلام خواهد شد، ثبت نام کنند./روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان

 
https://naftonline.ir/news/13325/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0