تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
دولت در قالب برنامه زمانی مشخص زمینه استخدام رسمی نیروهای قراردادی را فراهم سازد
به گزارش نفت آنلاین به نقل از خانه ملت با انتقاد از بی توجهی دولت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت کارکنان قراردادی، گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از نیروی انسانی سازمان ها و نهادهای دولتی، نیروهای قراردادی هستند که علیرغم داشتن چندین سال سابقه کار همچنان از لحاظ استخدامی بلاتکلیف هستند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت فعلی در شأن نیروی کار کشور نیست، تصریح کرد: متاسفانه تعداد زیادی از نیروها در قالب نیروی شرکتی و پیمانکاری به کار مشغول بوده و حق و حقوق آنها هیچ وقت به درستی پرداخت نمی شود.

تثبیت وضعیت شغلی نیروهای قراردادی گامی جدی در جهت رضایت شغلی آنان

وی تثبیت وضعیت شغلی نیروهای قراردادی را گامی جدی در جهت رضایت شغلی آنان دانست و افزود: پرداخت حقوق و مزایای آنها نیز گاهی اوقات چندین ماه طول می کشد و این موضوع معیشت آنان را با مشکل مواجه کرده است.

رضایت شغلی  شرط اساسی در جهت موفقیت نیروی انسانی است

این نماینده مردم در مجلس دهم،  با بیان اینکه رضایت شغلی شرط اساسی در جهت موفقیت نیروی انسانی است، ادامه داد: متاسفانه در بسیاری از ادارات و نهادهای دولتی به ویژه در رابطه با نیروهای قراردادی به این اصل اساسی و مهم توجهی نمی شود.

تاکید بر لزوم تعیین تکلیف نیروهای قراردادی/دولت باید در جهت تثبیت وضعیت شغلی نیروهای قراردادی تمهیدات لازم را اتخاذ کند


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس دهم، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف نیروهای قراردادی، گفت: دولت باید در جهت تثبیت وضعیت شغلی نیروهای قراردادی تمهیدات لازم را اتخاذ کند زیرا با این اقدام نگرانی و استرس شغلی تعداد زیادی از نیروها و خانواده های آنان کاهش و از سویی سود این کار بیش از آنکه نصیب نیروی های قراردادی شود متوجه دولت و کشور می شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه عدم امنیت شغلی و تفاوت فاحشی که بین حقوق و مزایای یک کارمند قراردادی با استخدام رسمی در شرکت های دولتی وجود دارد باعث بروز احساس تبعیض گسترده میان نیروهای قراردادی می شود، تصریح کرد: انتظار می رود دولت در قالب یک برنامه زمانی مشخص زمینه استخدام رسمی تمام نیروهای قراردادی را  فراهم سازد. /

https://naftonline.ir/news/1301/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
مهدی فرشاد
آزمونهای استخدامی که هر چند سال یکبار در وزارت نفت برگزار می شوند تنها کانال برای ارتقاء نیروهای قراردادی وزارت نفت در حال حاضر می باشد،به همین دلیل این کارکنان انتظار دارند مدت خدمت آنان به سنشان بدون محدودیت سنی لحلظ گردد و بدین ترتیب سنوات خدمتی ایشان در آزمونهای استخدامی بی ارزش تلقی نگردد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعقوب احمدی
همه میدونیم که تمام نیروهای قراردادی با پارتی استخدام میشن بدون استثنا.
حالا اونهایی که پارتی نداشتن چرا باید در آزمون استخدامی شرکت نفت از اولویت استخدامی کمتری برخوردار باشند و همچنان بیکار بمانند؟
دادن امتیاز استخدامی به کارکنان قراردادی یعنی ترویج پلرتی بازی
feedback
Iran, Islamic Republic of
انصاف داشته باشيم
شما يه سري به وزارت نفت بزنيد مي بينيد اين فقط نيروهاي قراردادي ها يا پيمانكاري صنعت نفت هستند كه همه زحمت يا كار سخت و پرمشقت نفت را يه دوش مي كشند درحالي كه قانون مزايا ي اين كار سخت را فقط به كاركنان رسمي مي دهد كه به زور از زير كولر يا استراحتگاههاي خود خارج مي شوند با فرض آنكه بنده دروغگويي بيش نيستم عاجزانه از رسانه هاي بيطرف و مسلمان و با انصاف التماس مي كنم اين موضوع را بررسي كند و باستحضار مسئولين نظام برسانند چون وضعيت در حال تبديل شدن به بحران است استخدام هاي بيست سال اخير صنعت نفت كه رسمي شده اند محال است كانال يا ارتباطي با رانت يا پارتي نداشته باشند و اگر لازم است سوابق مدارك و مصاحبه هاي ايشان را نيز برسسي كنيد متأسفانه رسالت رسانه در تبعيض موجود در صنعت نفت ذوب شده است
تازه ترين نظرات
0