تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
تشريح عملكرد مديريت ترابري مناطق نفتخيزجنوب در كنترل نشت نفت خط لوله لب سفيد
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، حادثه نشت نفت از خط لوله 20 اينچ لب سفيد به اهواز، بامداد جمعه دوم تيرماه به وقوع پيوست كه گروه ها و دستگاه ها و تجهيزات مورد نياز از عمليات سبك، سنگين و ماشين آلات مديريت ترابري در كمترين زمان ممكن به محل اعزام شدند.



پس از گزارش حادثه، گروه اول دستگاه ها شامل لودر و بيل مكانيكي با در نظر گرفتن مقررات ايمني به سرعت به محل اعزام و پس از بررسي دقيق و برآوردهاي صورت گرفته گروه هاي ديگري از ماشين آلات و كاركنان نيز در چند نوبت اعزام و به كار گرفته شدند.

گروه هاي عملياتي ترابري كه از دقايق نخست حادثه در محل حضور داشتند ضمن مشاركت در عمليات كنترل نفت ريزي، ترميم و ايمن سازي خط لوله، اقدام به پاكسازي محل نموده و آخرين گروهي بودند كه محل را ترك كردند.

در مدت عمليات، تعداد 142 نفر به عنوان مسئول، هماهنگ كننده، اپراتور و پشتيباني دستگاه ها و تعميرات به صورت مستمر به محل اعزام شده و فعاليت داشتند.

تجهيزات مورد استفاده نيز شامل بيل مكانيكي، لودر، بلدوزر، تانكر آب، سپتيك، كشنده، كمپرسي، تانكر گل روغني، تانكر حمل سوخت و خودروي سواري براي اسكورت و هميار پليس به مدت 128 دستگاه/روز بوده است.

https://naftonline.ir/news/1298/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0