تاریخ انتشارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
به گزارش نفت آنلاین ، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این باره توضیح داد:  این واحد کار جمع آوری، پردازش و ثبت مستندات تخصصی در پروسه عملیات حفاری و خدمات فنی مهندسی مرتبط با صنعت حفاری را بر عهده دارد.

جهانبخش راهداری گفت: تهیه گزارش های تخصصی از هر یک از واحدهای فنی و معرفی خدمات متنوع تخصصی که در پشتیبانی از عملیات حفاری و تعمیر و تکمیل چاه های نفت و گاز در میادین خشکی و دریایی صورت می پذیرد از جمله وظایف این واحد است.

وی در پیوند با این مطلب به مستند سازی فعالیت های شرکت نظیر  مهار فوران ها، خدمات فنی حفاری، خدمات ویژه و سیمانکاری و انگیزش چاه که مشتمل بر بیش از بیست نوع خدمات تخصصی می شود، اشاره کرد.

راهداری افزود: تهیه بروشورهای های تخصصی در معرفی بخش های مختلف عملیاتی با بیان ساده و قابل استفاده برای علاقه مندان به این صنعت، کتابچه های فنی به زبان های فارسی و انگلیسی برای آشنایی بازارهای هدف بویژه کشورهای نفتخیز منطقه با توانمندی های فنی مهندسی و روز آمد صنعت حفاری و راهنمایی بازدیدکنندگان از دیگر وظایف تعریف شده در حیطه مسئولیت واحد تخصصی روابط عمومی شرکت می باشد.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تهیه گزارش های تصویری و آلبوم های اختصاصی از کم و کیف خدمات تخصصی، عملیاتی و دست یافته های حاصل از تلفیق دانش فنی آکادمیک و کار میدانی از سرفصل های مورد اهتمام در فعالیت های این واحد خواهد بود.

وی گفت: در همین ارتباط بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده با اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت مقرر شد در جهت ارتقاء توان علمی و تخصصی کارکنان روابط عمومی، دوره های آشنایی با مباحث فنی برگزار گردد.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در ردیف روابط عمومی های پویا و فعال در میان شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است که انعکاس اخبار و فعالیت های این شرکت را علاوه بر سایت اختصاصی خود، از  طریق کانال خبری نیز برای عموم علاقه مندان بویژه کارکنان صنعت حفاری، دانشگاه ها و مراکز  علمی پژوهشی اطلاع رسانی می کند.

سایت  شرکت به آدرس  WWW.NIDC.IR و کانال خبری به آدرس @NIDC_Pr می باشد.

 
https://naftonline.ir/news/1271/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0