تاریخ انتشارشنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
◀️مهندس کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی به آیین بزرگداشت سی‎ونهمین #سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، اول دی ماه، سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت.

◀️مهندس شریعتی استاندار خوزستان در مراسم سالروز Nidc: شرکت ملی #حفاری باید خود را چابک کند و شرایطی را برای خود فراهم کند تا امکان رقابت با سایر رقبا را داشته باشد. این شرکت باید مقداری از تنومندی خود که باعث سنگینی آن است را بکاهد و بتواند به نحوی عمل کند تا با رقبای داخلی و خارجی رقابت کند.

◀️مهندس علیخانی سرپرست معاونت امور #تولید Nioc در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس ملی حفاری: انتظار می‎رود شرکت ملی حفاری با برخورداری از ظرفیت‎های بالای تخصصی، نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات و امکانات #گسترده شاهد حضور فعال در عرصه‎های بین‎المللی منطقه باشد.

◀️مهندس موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در مراسم بزرگداشت حفاری با اشاره به اینکه این شرکت در ۳۹ سال نقش بسزایی در #پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور ایفا کرده است، گفت: صنعت حفاری با حفر چاه های نفت و گاز مرکز کسب و انتقال اطلاعات مخازن #هیدروکربوری از اعماق زمین به سطح جهت تصمیم گیری متخصصان صنعت نفت در خصوص استحصال نفت و گاز عنوان کرد.

◀️آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری: باید فرصت بیشتری برای جوانان انقلابی شاغل در شرکت ملی #حفاری ایران فراهم شود تا آن ها بتوانند خود را نشان دهند.

https://naftonline.ir/news/12569/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0