تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
✔️به گزارش #نفت_آنلاین به نقل از تابناک،متأسفانه با گذشت حدود ۱۱ ماه از آزمون استخدامی پالایشگاه نفت‌ستاره‌خلیج‌فارس و اعلام قبولی‌های آزمون که شرایطشان توسط کمیته‌ی تأیید وضعیت بررسی شده و به تأیید رسیده و مصاحبه‌های فنی و روانشناسی را گذرانده‌اند، تاکنون اقدامی جدی در خصوص جذب نفرات انجام نشده است.

✔️با توجه به روند کوتاه چندین ماهه جذب آزمون‌های مشابه همچون پالایشگاه بیدبلند استان خوزستان؛ تأخیر طولانی در فرآیند جذب این پالایشگاه (نفت ستاره خلیج فارس) منجر به از بین رفتن فرصت‌های شغلی زیادی برای پذیرفته شدگان این پالایشگاه شده است.

✔️این در حالی است که در این مدت شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیروهای مورد نیاز خود را از طریق رزومه و معرف جذب نموده ولیکن هیچ برنامه‌ای برای جذب مابقی نفرات قبولی در آزمون را ندارد.

✔️نظر به اینکه روند توسعه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و اهمیت استراتژیک و نیاز به نیروی متخصص در این زمینه، امید است که مسئولین پالایشگاه سخنان رهبری معظم انقلاب را چراغ راه قرار دهند و آزمون استخدامی را بی‌اعتبار نکنند.

https://naftonline.ir/news/12206/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
طاها
بی عدالتی تاکجا!!هیچ نهاد نظارتی در کشور نیست که یک شرکت بعد از آزمون از طریق معرف نیرو جذب می کنه؟؟؟؟ما که معرف نداریم باید چیکار کنیم
0