تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
تعیین تکلیف یکی دیگر از ۲۷ مخزن منتخب مناطق نفتخیز/اویک برنده مناقصه توسعه میدان رامشیر شد
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، شرکت اویک با بالاترین امتیاز فنی و مالی، به‌عنوان برنده مناقصه نگهداشت و افزایش تولید میدان رامشیر معرفی شد.

اویک پیش از این نیز در مناقصه توسعه و ازدیاد برداشت میدان نفتی منصوری برنده شده بود.

بر این اساس، طرح توسعه میدان‌های نفتی رامشیر و منصوری در چارچوب یک بسته یکپارچه از طرح عملیات‌محور نگهداشت (Job Based) و ازدیاد برداشت از مجموعه ٢٧ مخزن منتخب شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، تعیین تکلیف و توسعه آنها به شرکت اویک واگذار شده است.

در همین چارچوب، افزون‌بر میدان رامشیر، نتیجه مناقصه چهار میدان دیگر شامل گچساران خامی، لالی، کبود و بالارود نهایی و برنده نهایی آنها مشخص شد.

پیش‌بینی می‌شود قرارداد توسعه میدان‌های منصوری و رامشیر، میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت اویک و همچنین قرارداد چهار میدان گچساران خامی، لالی، کبود و بالارود نیز با برنده مناقصه آنها تا پیش از پایان امسال نهایی و امضا شود.

همچنین مهندس احمد محمدی؛ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در حاشیه دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری که اوایل آذرماه امسال در اهواز برگزار شد، درباره آخرین وضعیت میدان کرنج گفته بود: در اواخر بهار ۱۳۹۷ با کنسرسیوم بین‌المللی پرگس (P.I.C) پیش‌قرارداد توسعه میدان نفتی کرنج امضا شد که خوشبختانه مسیر رسیدن به این قرارداد کمابیش به پایان رسیده است و به زودی برنامه امضای قرارداد اصلی آن مشخص می‌شود.

شایان ذکر است تعیین تکلیف و رسیدگی به برنامه توسعه ۲۷ مخزن منتخب مناطق نفتخیز جنوب و برگزاری مناقصه آنها در زمان تصدی مدیریت امور فنی از سوی مهندس احمد محمدی انجام شده است.

https://naftonline.ir/news/12027/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0