تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
به گزارش نفت آنلاین ، از روز سه‎شنبه ۲۹ آبان ماه، کارکنان قرارداد مدت موقت شرکت ملی نفت ایران می‎توانند از طریق اتوماسیون اداری فرم اطلاعات را برای بیمه مکمل درمان تکمیل کنند.

در صورتی که هر یک از کارکنان تا این روز به خدمات بیمه‎ای نیازمند باشند می‎توانند با ارائه معرفی‌نامه‎ای از طرف شرکت ملی نفت ایران به بیمه دانا مراجعه کنند.

بیمه مکمل درمان کارکنان قرارداد مستقیم صنعت نفت، هزینه‎های دندانپزشکی را نیز تا سقف مشخصی پوشش می‎دهد و همه کارکنان قرارداد مستقیم و افراد تحت تکفل آنان می‎توانند از این بیمه بهره‎مند شوند.

شایان ذکر است در صورت همکاری بیمه دانا با بیمارستان‎های صنعت نفت ، کارکنان قراردادی نیز می‌توانند از امکانات درمانی صنعت نفت نیز بهره ببرند.

https://naftonline.ir/news/11582/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
فرزانه
با سلام
یه سوالی دارم.
قراردادی مدت موقتی که بیمه تکمیلی نشه، مبلغ ۵۵ هزار تومانی که طبق دستور وزیر محترم دو ماه مرداد و شهریور پرداخت شد و فعلاً متوقف شده دوباره بر قرار میشه؟ و جمع هر سه ماه (مهر و آبان و آذر) با هم پرداخت میشه؟
یا می خوان کلاً این بند از دستور وزیر رو تغییر داده و این مبلغ رو قطع کنن و همه رو مجبور کنن بیمه تکمیلی شده و حتی مبلغی پرداخت نمایند؟
ممنون میشم یه کم شفاف سازی نمایید. با احترام
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهروز بخشی
درخاست شخص جدید با بیمه کارگری و دفترچه تکمیلی در شرکت نفت پارسه جنوبی
0