تاریخ انتشارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
پرداخت شایستگی سالیانه کارکنان نفت در سال ۹۷ قطعی شد
به گزارش نفت آنلاین ،سرانجام پس از ماهها انتظار بخشنامه پرداخت اضافات مربوط به شایستگی های سالیانه کارکنان وزارت نفت به شرکت های زیر مجموعه نفت ابلاغ شد. شایان ذکر است در صورت تامین منابع مالی این مبلغ با حقوق آبانماه ۹۷ پرداخت خواهد شد. اطلاعات بیشتر به محض دریافت در کانال تلگرام نفت آنلاین اعلام خواهد شد.



خبر تکمیلی: به گزارش خبرنگار #نفت_آنلاین ، در پی درخواست وزارت نفت و با عنایت به ابلاغیه مورخ ۶ آبان ماه ۹۷ معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تصویب اضافات شایستگی کارمندان شاغل در صنعت نفت در سال ۹۷ به میزان متوسط ۸ درصد ناشی از نتایج ارزیابی عملکرد کارکنان در شورای حقوق و دستمزد و موافقت مورخ ۱۵ آبان ماه ۹۷ مقام عالی وزارت پیرامون نحوه پرداخت اضافات شایستگی کارمندان در صنعت نفت در سال ۹۷ در هامش نامه شماره ۳۷۸۴۷۷ مورخ ۹ آبان ماه ۹۷ مشروح بر قید این نکته که پرداخت های موضوع مصوبه شورای حقوق و دستمزد و این پیشنهاد در هر شرکت در چارچوب بودجه مصوب شرکت و اصلاحیه های بعد آن خواهد بود ، جهت استحضار و دستور اقدام لازم به شرح ذیل ایفاد میگردد:

۱- این اضافات به حقوق پایه سال ۱۳۹۶ تعلق خواهد گرفت . ۲- اضافه حقوق ناشی از اجرای نظام ارزیابی عملکرد (شایستگی) از تاریخ اول فروردین ماه ۹۷ قابل پرداخت است. ۳-ضمن تاکید بر تکمیل فرم‌های مربوطه با توجه به عملکرد واقعی، حسب شایستگی و نتایج ارزیابی طرز انجام کار کارمندان، نسبت به اعمال اضافه حقوق شایستگی مرتبط به ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶، براساس جدول بالا اقدامات لازم به عمل آید.

https://naftonline.ir/news/11407/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
نبی
با سلام این شایستگی به کارکنان پیمانکاری با ۱۴ سال سابقه هم تعلق می گیرد یا خیر
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
0