تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
چند خبر کوتاه از آخرین تحولات نفتی ایران
◀️عملیات #بازیافت، تعمیر و تعویض هوزهاى آسیب‌دیده پایانه شناور فرآورشى (FPSO) کوروش در لایه نفتى #پارس_جنوبى، کمتر از ۴۰ روز و با صرف نیروی انسانی معادل ۴۲۰ نفر روز انجام شد.

◀️بیستم آبان ماه به عنوان مرحله بعدی عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بورس #انرژی اعلام شد.

◀️تاسیسات شهید جعفرزاده #خرم_آباد در نیمه نخست امسال شاهد رسید بیش از ۴۷۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی بود.

◀️مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از آمادگی این پالایشگاه برای #فرآورش حداکثری گاز با هدف خدمت‌رسانی به هموطنان در زمستان ۹۷ خبر داد.

◀️مدیرعامل شرکت گاز استان #قزوین:میزان گازرسانی شهری استان قزوین به ۱۰۰ درصد و میزان گازرسانی روستایی به ۸۴ درصد رسیده است.

◀️مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه #ساری : با افزایش سرعت، توان بارگیری و افزودن سکو‌های بنزین و نفت‌گاز، مدت زمان بارگیری نفتکش‌ها بیش از ۳۵ درصد کاهش یافت.

◀️مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نشست هماهنگی رؤسای ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل ستاد و مناطق عملیاتی این شرکت، بر #نوسازی تجهیزات و استفاده از فناوری‎های نوین در حوزه اچ‌اس‌یی تاکید کرد.

◀️مصرف #سوخت سی‌ان‌جی در استان گیلان از ابتدای فروردین تا مهر ماه امسال، ۱۷۸ میلیون و ۸۲۲ هزار لیتر صرفه‌جویی در مصرف #بنزین رقم زده است.

◀️مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع سراسری گازوئیل با کیفیت #یورو ۴ تا پایان امسال در سراسر کشور خبر داد و گفت: ۹ استان جدید به گستره توزیع #گازوئیل یورو ۴ افزوده شد.

◀️مدیرعامل پتروشیمی #تبریز : پروژه زیست محیطی RTO به منظور جمع‌آوری و امحای گازهای آلاینده واحد ABS این مجتمع تا ۲ هفته‌ آینده با هزینه‌ ۶۴ میلیارد تومانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

◀️مدیر #اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از پیشرفت مناسب قراردادهای پژوهشی حوزه اکتشاف شرکت ملی #نفت ایران خبر داد و گفت: از مجموع پنج قرارداد امضا شده با دانشگاه‎ها، فاز نخست حداقل سه قرارداد تا پایان سال نهایی و تکمیل می‎شود.

◀️معاون مدیریت نگهداری و تعمیرات (نت) شرکت ملی #حفاری ایران از تحقق انجام شش هزار و یکصد مورد فعالیت های نگهداری (PM ) در نیمه نخست سال جاری در جهت پیشگیری از تعمیرات اتفاقی دستگاه ها و تجهیزات #حفاری خبر داد.

https://naftonline.ir/news/11225/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0