تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
نتیجه نظرسنجی نفت آنلاین در خصوص بومی گزینی آزمون های استخدامی شرکت های نفت و گاز
در این نظرسنجی که حدود ۶ ساعت در کانال تلگرام  نفت آنلاین قرار داشت ، ۵۹ درصد شرکت کنندگان با بومی گزینی آزمون های استخدامی نفت و گاز موافق بودند.

 
https://naftonline.ir/news/11117/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Germany
حسین
با سلام
نفت آنلاین خواهش میکنم تایید کن و بزار همه بخونن.
این نظرسنجی واقعا فکر میکنید درست و صحیح است؟؟؟
عده ای از همین عسلویه و بوشهر، شنیدن که همچین اگهی اعلام شده، هجوم اوردن. نظرسنجی رو هم همونا که از بوشهر و خوزستانن رای دادن، من که همیشه خبرا رو دنبال میکنم به رای گیری نرسیدم، بقبه شهرها که به این زودی خبر نمیرسید دستشون.
چه عقل سلیمی این درصد از بومی سازی رو قبول میکنه؟؟؟؟
دیگه کفر ما رو دراوردن!! عصبی شدیم!! دلم میخواد داد بزنم، اما کو گوش شنوا؟؟!؟ بومی سازی زمانی درسته همه جای کشور از لحاظ امکانات و زیرساخت و کارخانجات و شرکت های صنعتی در یک سطح باشن، کجای ایران مثل بوشهر و خوزستانههه؟؟؟؟ شهر ما دریغ از یک کارخونه ساده، هیچی نداره!!! من با مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی شریف، یک کارشناسی ارشد دیگه از دانشگاه خارج از کشور با رنک ۶۷ و گروه ممتاز مورد تایید وزارت علوم، بنابه مشکلات مالی دکتری رو وسط کار ول کردم برگشتم ایران، که شاید کاری پیدا کنم، ۲ ساله به هر دری میزنم، اما نیست که نیست، یعنی هست به ما نمیرسه، همه واسه فامیلای نماینده ها و کساییه که دور بعد دوباره بهشون رای بدن، به من بگید من کجا باید مشغول کار شم؟؟؟؟ این همه درس خوندم به امید یه شغل. بومی سازی اسمی ۸۰ درصد بومیه، اون ۲۰ درصد هم با رابطه بازیه خودشونه، مثل پالایشگاه بیدبلند بهبهان، ۲۰ نفر برق میخواستن، ۱۶ نفر از بهبهان، ۳ نفر از بقیه شهرای خوزستان، فقط یک نفر از گرگان بود، اونم معلوم نیست از چه رانتی استفاده کرده، بس کنید تو رو خداااا، زندگی ما رو تباه کردید، همه شرکت ها، کارخانجات، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها.... یا خوزستانه یا بوشهر، ما باید چی کار کنیم؟؟؟ ادعا ندارم. که چون از فلان دانشگاه بودم باید من برم سر کار، اما بی انصاف نباشید، این از بودجه بیت الماله، مال یه شهر و استان نیست که باید ۸۰ درصدش رو بدن بومی، این همه دادن کافیه. تازه یه شرکت به این بزرگی فقط ۲۰۰ نفرش با ازمونه، بقیه هم با رانت خواری و پارتی بازیه که بازم با قدرت نماینده ها از بومی ها میگیرن، حداقل به ۲۰-۳۰% راضی باشید، یه نفر پیدا نمیشه تو این کشور حرف ما رو به گوش مسئولین برسونه؟! گرچه مگه واسه اونا فرقی داره، پول برسه دستشون مهم نیست که کی نابود میشه این وسط. تموم کنید این بومی بازی رو، یه راه دیگه واسه قبولی مجدد مجلس پیدا کنید، از حق مردم دفاع کنید تو مجلس، همه خدمت کردن دادن چندتا شغل به عده ای نیست. نفت آنلاین تو رو به هر چی و هر کی که میپرستی یه بار بشینید با دو تا از این مسئولین صحبت کنید، بگید این انصاف نیست، درست نیست سهمیه ۸۰ درصد بومی، بابا این حق ۸۵ میلیون ایرانیه، قرار نیست برسه به یه شهر و استان. پتروشیمی های بقیه شهرها رو هم که به بهانه بی ابی تعطیل کردن، چندتا پتروشیمی باید در عسلویه ساخته بشه تا بومیا بی خیال شن و اجازه بدن دو تا بدبخت از یه جای دیگه هم شاغل شن!!؟ شما به من بگید من کجا باید شغل پیدا کنم؟؟
ما بیچاره ها که قدرتی نداریم، یکی هم پیدا نمیشه از ما دفاع کنه، وزیر و معاونین هم که از ترس استیضاح هر چی نماینده ها بخوان، نه نمیگن، آه و نفرین من و امثال من هر روز دنبال این نماینده ها و اون مسئولین نفت و پتروشیمی و سازمان های بازرسیه که هیچ کدوم به فکر مردم نیستن. تقاص این ظلم ها رو پس میدین. دیگه خسته شدیم، هی پول ثبت نام ازمون از ملت بدبخت میگیرن، یه پول هنگفت، بعد هر کی رو دوست دارن میبرن تو. یه نفر نیست یه بار یه بازرسی از اینا بکنه؟؟ یا چون خصوصیه هر کاری دوست دارن میتونن بکنن، این خصوصی سازی از بیخ ایراد داره، شرکت خصوصی که هزینه هاش رو دولت بده، و مسئولینش واسشون مهم نباشه چقدر سود و زیان میدن و مهم جیب خودشونه، چون حتی اگه ورشکست هم بشن میدونن دولت جمع و جورشون میکنه، معلومه که واسش مهم نیست که داخل شرکت مشغول به کار شه'!! اگه مدیر عامل و بقیه میدونستن که ضررای شرکت رو باید از جیب بدن، اون وقت تمام زورشون رو میزدن نیروی خوب استخ کنن. نه مثل الان با سفارش و رانت خواری.
0