تاریخ انتشارجمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
به گزارش نفت آنلاین در حالی که برخی از کانال های خبری تلگرامی مدعی ارتباط بسیار نزدیک با وزارت نفت ،از منتفی نشدن آزمون استخدامی نفت خبر می‌دهند، پیگیری های #نفت_آنلاین نشان می‌دهد که وزارت نفت برنامه ای جهت برگزاری این آزمون استخدامی در سال ۹۷ را ندارد.

همچنین اطلاعیه وزارت نفت در خصوص بازگرداندن هزینه ثبت‌نام همه متقاضیان نشان از عدم برگزاری این آزمون در سال ۹۷ را می‌دهد.

فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۶ با دستور موقت صادره مورخ ۱۳۹۶.۰۹.۱۱ ازسوی دیوان عدالت اداری متوقف شد. پیرو صدور این مصوبه، وزارت نفت با صدور اطلاعیه‌های متعددی در خصوص بازگرداندن هزینه ثبت‌نام متقاضیان اطلاع‌رسانی کرد.

آخرین اطلاعیه رسمی در این خصوص حاکی از این است که ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی سال ۹۶ وزارت نفت، که هنوز وجوه ثبت‌نامی خود را دریافت نکرده‌اند، از هفته گذشته می‌توانند نسبت به اعلام شماره حساببانکی خود اقدام کنند.

در پایان امید است برخی رسانه های نفتی با درج خبرهای قطعی نشده (پرداخت پاداش بهره وری به کارکنان پیمانکاری ، پرداخت شایستگی ریالی کارکنان رسمی و ...) با احساسات کارکنان مظلوم صنعت نفت بازی نکرده و آه این کارکنان را #گریبانگیر خود ننمایند.

https://naftonline.ir/news/11015/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0