تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
آیا افزایش حقوق کارمندان در خوزستان ، شامل کارکنان نفت هم خواهد شد؟
به گزارش نفت آنلاین ؛ شهریور ماه امسال همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی , از افزایش حقوق ۲۵ درصدی کارکنان دولت در این استان خبر داده بود. این افزایش حقوق در راستای ماده ۱۱۲ قانون توسعه ۵ ساله ششم کشور اجرایی شد. به گفته نماینده اهواز این قانون برای ماندگاری افراد در این استان و جلوگیری از مهاجرت به دلیل شرایط سخت آب و هوائی  تصویب شده است. پیگیری های نفت آنلاین نشان میدهد: بر اساس این قانون حق بدی آب و هوا به صورت حداکثری به کارکنان دولت در خوزستان پرداخت می شود تا بخشی از این سختیهای کار برای آنان در استان جبران شده و انگیزه ماندن آنان در استان بیشتر شود.

نماینده اهواز همچنین پیشتر گفته بود بجز سه دستگاه آموزش و پرورش، گمرک و امور مالیاتی که ملی بوده اند در مابقی دستگاههای اداری استان این قانون در حقوق مرداد ماه کارکنانشان اعمال شده و سه دستگاه یاد شده نیز به زودی این قانون را اجرائی خواهند کرد ، اما پیام های مخاطبین نفت آنلاین نشان میدهد این قانون هنوز در هیچ ارگان رسمی در این استان اجرایی نشده است. در ادامه خبرهای مربوط به افزایش حقوق کارمندان دولت در استان خوزستان ، دکتر شریعتی استاندار خوزستان روز گذشته دستور پیگیری ویژه این موضوع را صادر کردند. همچنین پیشتر توسط نماینده اهواز گفته شده بود برخی از شهرهای استان خوزستان مشمول این طرح خواهند شد ، ولی صبح امروز استاندار خوزستان با استناد به نامه معاون قانون‌گذاری مجلس در نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور بهره‌مند شدن کارکنان همه شهرهای خوزستان از افزایش ۲۵ درصدی حقوق را صادر کرد. باتوجه به این دستور شهرهایی که پیش از این مشمول قانون افزایش حقوق نبودند ؛ هم شامل افزایش ۲۵ درصدی حقوق می‌شوند. در خصوص شاغلین صنعت نفت  در استان خوزستان  نیز ، باید این موضوع به تایید وزارت نفت رسیده و بعد از طی مراحل قانونی در فیش حقوق شاغلین اعمال شود . هنوز وزارت نفت عکس العملی در خصوص این قانون نشان نداده است. همچنین بسیاری از کارکنان پیمانکاری و قراردادی مدت موقت نفت در پیام هایی  ، در خصوص مشمولیت این دسته از کارکنان در خصوص قانون فوق سوال کرده بودند ، اما پیگیری های نفت آنلاین از مسئولین ذیرربط نشان میدهد که متاسفانه کارکنان غیر رسمی صنعت نفت مشمول اجرای این قانون نمیشوند. نفت آنلاین ، در ادامه روند اجرایی این قانون ، قطعا اخبار مربوطه را منتشر و پیگیری هایی جهت تعلق گرفتن این افزایش حقوق به کارمندان پرتلاش صنعت نفت در استان خوزستان را از طریق پورتال خبری انجام خواهد داد.
https://naftonline.ir/news/10303/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
آیا افزایش ۲۵ درصدی شامل نیروهای مسلح در خوزستان خدمت میکنند میشود ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
ما کارکنان قراردادی آه میکشیم که دامن زن و بچه هاتون رو بگیره
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
پس آه اونی که از تو شایسته تر بود ولی تو بدون آزمون و صرفا" از طریق رابطه جاشو گرفتی قطعا" دامن تو و زن وبچه تو میگیره. کاش یکم درس میخوندی که اینهمه جاهل و... نمی بودی.
feedback
Iran, Islamic Republic of
يونس
جناب مهدی
قطعا خیلی ها از تو بهتر وشایسته تر هستند و بودند که با ازمون و صدتا فیلتر رد شدن تا همین کار قراردادی رو داشته باشند
جاهل قطعا تویی عقده ای
feedback
United Kingdom
احمد
والا همش حرفه فقط شعار فقط درج مطالب دروغ فقط تبعیض
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد
باسلام وخسته نباشید اینجانب نیروی ارکان ثالث هستم درمورد ترمیم حقوق نیروها قرار بود قبل از نیروهای قراردادی به داد نیروهای ارکان ثالث برسن ولی متاسفانه هیج اضافه ای تا به الان که ابان ماه ۹۸ میاشد به نیروها ندادن از وزیر محترم خواهش میکنم که بداد نیروهای ارکان ثالث برسن با تورم جه به وجود امده دیگه حقوقمان جواب گو معیشتمان نیست ،لطفا رسیدگی بشه ، ممنون از مسئولین محترم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلمان زهیری
متاسفانه تاکنون هیچ اضافه حقوق ویا کمک معیشت یا بدی اب وهوا به نیروهای ارکان ثالث شرکت نفت مناطق نفتخیز جنوب تعلق نگرفته فقط شعار ووعده های پوچ وتوخالی بیشتر از بیست سال تو شرکت هستم هر سال اخباری مبنی بر تغییر وضعیت میاد ولی سال بعدش به فراموشی سپرده میشه
خداوندا حق مارو از تمام مسولینی که به ما اجحاف کردند بگیر
0